Audi A5
През 2003 г. прототипът Нуволари разкрива какви са вижданията на фирмата за едно бъдещо спортно купе – то трябва да бъде мощно и стилно. А5 заимства някои от елементите на този прототип и в резултат се получава автомобил, който съчетава елегантност, динамичност и удобство. Създателят на А5, Валтер де Мария Силва, който е шеф на дизайнерския отдел на Волксваген Груп, заявява, че това е най-красивият автомобил, който той е сътворил.
Изцяло наново разработеното окачване обединява подвижната маневреност с висока сигурност при шофиране. Предните колела са с многораменно окачване с горни и долни носачи. Те са монтирани към носещата част на предния мост, който за по-голяма здравина свързан с каросерията. Новост е и скъсената предна издадена част на каросерията. Това е възможно, защото диференциялът на предната ос е монтиран преди съединителя. Това допринася за оптимизирането на разпределението на осовото натоварване.
Бензиновите двигатели са 1.8, 2.0 и 3.2. 1.8 е здрав, икономичен, бърз, единственият му проблем е, че харчи повече масло. Ако искате да давате повече газ може да вземете 2.0 или 3.2.
Дизеловите, от друга страна са 2.0 и 2.7, като 2.0 вече е горе долу изчистен от дефекти, бърз и икономичен, а 2.7 е по-труден за подръжка, но пък получаваме повече бързина.
Според нас по-подходящи са бензиновите двигатели, защото получаваме с малко подръжка много емоция.